Tiiisdag 6 Juli





Idag har gossen åkt till farmor och farfar där han ska sova inatt eftersom vi jobbar..
Men idag blev det ju inget jobb för mig pga denna jävla tandvärk men nu tror jag nog penicillinet börjat göra nytta så imorron är jag på plats på jobbet igen..

Jag och gossen började dagen halv 9 då han ropade "mamma" från sitt rum så det vara bara skynda sig upp till en glad kille som satt där i sängen :)
Sen åt vi frulle innan vi gick ut och jag började klippa på baksidan..
Vi hann nog vara ute en timme innan farmor kom och hämtade honom och efter det gick jag in för jag hade så ont i munnen, tog nå piller och sen var det bara börja ringa alla samtal som man nu måste göra då man sjukskriver sig..
Sen har jag suttit ute i solen och läst tills batterierna tog slut och jag gick in och la och sov tills Jocke kom hem från jobbet och då värkte munnen kan jag lova så det var bara häva i sig pronaxen och lite mat och efter det klippte jag färdigt..

Nu känns det bättre i munnen så jag hoppas det inte blir värre igen nu när jag ätit penicillin sen igår så imorron blir det jobb för mig igen.. Inte blir man rik av att gå hemma och ha ont!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0