Tandlös





Idag har jag ju som sagt fått draget ut visdomstanden som bråkat med mig några dagar och skönt känns det så man slipper slösa pengar på att gå till tandläkaren för det!!
Men fy så det knakade och spännde i skallen när han bändade lös den, det kändes som att hela huvudet skulle följa med!!
Nu är det gjort iaf och har svinigt stort hål i munnen så det är till att hålla på och skölja hela tiden så det inte fastnar något där i så det blir infekterat igen..

Är ledig fredag-söndag sen jobbar jag en sväng på måndag och sen ledig till torsdag kväll så jag är öppen för förslag om någon vill umgås ;)
Nu ska jag häva mig i säng så jag orkar busa med mitt hjärta imorron :)


Idag har han kommit hem från farmor och farfar så nu ligger han och sover sött i sitt rum :)
Fick ett medelande från dom när jag var och jobbade där dom krev att dom ville ta med Alwin till Lycksele 29-30 juli för att gå på djurparken och sova på hotell och det är ju klart dom får göra det :)
Han kommer nog bli helnöjd där!!
Det är tur dom har semester och vill spendera den med gossen då vi måste jobba!!
Men nån liten tripp måste vi ju iaf ta oss iväg på sen!! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0