Siesta





Efter middagen tog jag mig en siesta som var tänkt till 18tiden då Jocke skulle på träning så 1½timme alltså..
Vaknade efter en halvtimme och hostade så insåg jag att jag aldrig kommer orka vara vaken inatt om jag inte får sova längre så jag slängde iväg ett mess till mamma som kom hit och var med gossen så jag fick sova till halv åtta..
Tack för det kära mamma!! Dock kunde jag inte sova så mkt ändå för jag hostade massor!!
Så nu har jag tagit mig en sup med Cocilliana så förhoppningsvis ska det bli bättre så jag inte sitter och hostar inatt så folket inte får sova.. Bara inte morfinet gör mig trött!!
Förresten så kan jag ju meddela att det är den enda hostmedicinen som hjälper för mig, allt annat är då bara jävla skit!!



Inatt vet jag precis vad jag ska sysselsätta mig med :)
Så nu får vi hålla tummarna!!
Gossen sover hemma inatt då Jocke inte börjar förrän 9 imorron så då kör han Alwin till Ida innan jobbet :)
Vilken tur att vi har henne som alltid ställer upp ;)
Dessutom som ville hon ha honom längre än hon behöver så det måste hon ju få ;)



Kommentarer
Ida

hihi, man måste ju passa på att ha honom lite längre när man ändå är igång :D

2010-01-15 @ 00:04:55
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0