Sangis




Det blev en tripp till Sangis tidigare där vi hälsade på Emma, Micke och Edvin :)
Har inte träffat dom på jätte länge så jag blev faktiskt lite förvänad då jag såg hur stor han var, Emma hade inte överdrivit när hon sagt att han är stor som en ettåring :)
Han och Alwin var typ lika stora :)
Vi blev iaf bjudna på fruktsallad och sedan hamburgare och det var mycket gott!!
Alwin och Edvin pratade på med varandra men vad dom sa det vet nog ingen annan än dom :) Sötungar!

När vi skulle åka hem så var det massor med isbarka på bilen så det var bara till att skrapa och så fick jag köra med fläkten på rutan och ha den på järnet för att rutan inte skulle frysa helt för så fort regnet landade på rutan så frös det!! Det var snorhalt efter e4n och jag höll inte på att komma upp i hastighet då det bara slirade så fort jag petade på gasen!! Dessutom så sandade dom för att det var så halt!!
Men vi tog oss hem hela och det var ju huvudsaken!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0