Ryggsäck





Hittade 2 ryggsäckar som jag nu lagt undan så jag får fundera och så ska vi kolla i Haparanda imorron men jag tror nog det blir en av dom jag la undan idag :)
Började även fundera på att köpa en overall åt gossen till nästa år redan nu då dom rear ut dom och det är så bra priser!! Dessutom så var det 2st som jag kollade på i början av vintern men som kändes alldelens för dyra då han ändå växer ur den på en gång..
Nåja,ska ta med mig Jocke dit och se på dom så får han säga vad han tycker och så måste vi nog prova på gossen oxå så man vet vilken storlek han behöver..

Nu har Alwin somnat i sin säng så jag ska väl dra på mig nå kläder och skotta gården..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0