Pappa lämnar oss






Imorron är det fredag vilket innebär att jag och gossen blir själva i helgen då Jocke ska iväg på bandyresa..
Min syster fyller år på söndag och ska ha fest på lördag som jag hade tänkt fara på men vi får se hur det blir med det nu när gossen är sjuk, vill ju inte lämna bort honom när han inte mår bra..
Hade även tänkt åka en snabbis till Luleå under dagen på lördag för att handla lite och träffa mina pinglor Emma och Elin men som sagt så får vi se hur det blir med det..
Blir det ingen fest så åker vi nog bara dit en säng på söndag för fika och så..

Jag känner mig faktiskt inte så sugen på fest nu när jag blivit så förkyld igen och så mår jag som konstigt men det kan ju bero på mitt omvända dygn för tillfället..
Men annars ser jag fram emot helgen för jag ska få färgat min fula utväxt och så kanske det blir "kurs" med S som är så snäll och hjälper mig!! Så är jag ju ledig i helgen oxå :)



Kommentarer
Ida

Hihi, ja hon är för söt :)

Jamen innan jag har hunnit kläcka barnet isf så är ju Alwin ändå nästan 2 år, hihi ;)



Jobbar du helg nästa helg?

2010-01-29 @ 00:02:32
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0