På bättringsvägen




Har sluppit febern idag så har bara hosta och snuva kvar nu, hoppas det är på bättringsvägen!!
Tur för mig att febern gått över så jag kunde fara till Lisa som hade födelsedagsfika idag då hon fyller år imorron :)
Vi har suttit och pratat och svammlat på där hos dom och självklart beundrat söta Lily, synd bara att jag var sjuk så jag fick hålla mig på avstånd..



Imorron ska vi på möte på dagis 7.45-8-45 så det är bara pallra sig upp i tid, vi som brukar sova då!!
Farmor kommer och är med gossen under tiden då hon inte börjar förrän 10 :)
Ska bli spännande och se hur det ser ut där m.m
Så det är väl bara göra sig klar för sängen då!!

Natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0