Nu är vi en vagn fattigare :)




Sådär då var vagnen såld och det känns mkt skönt, så nu är gossen en vagn fattigare men ett par slantar rikare :)
Vi fick lika mkt för den som vi köpte den för och det är ju inte fy skam!!
Vi har ju kanppt använt den heller..

På dagis idag har Alwin varit väldigt mammig och skulle vara nära mig hela tiden!!
Om han inte såg mig eller om jag gick iväg från honom så började han gråta..
När jag skulle gå och sätta mig i personalrummet så han fick vara där utan mamma så blev han jätteledsen men det gick ju över det med.. Jag måste säga att det gör väldigt ont i mammahjärtat och jag ville bara vända om och ta upp honom i famnen men så kan man ju inte göra när man har sagt att man ska gå och kommer tillbaka sen..
Det är bara fortsätta för efter ett tag lär han sig ju att mamma kommer tillbaka sen..
Nu är vi ledig till på tisdag och sen är det dax för längre dagar, så det ska bli spännande att se hur han pallar med det för han är helt slut när vi far därifrän även oom vi bara varit en timme!!
Men blir han för trött så får han ta sig en vila så han orkar..

Vi har varit och gått till Ica för en stund sen där vi köpte lite nödvändigheter och hyrde en film för endast 5kronor!! Vi hann typ bara ut från butiken så frågar Jock om jag tog filmen och det hade jag självklart glömt så det vara bara gå in igen.. När jag sen stod i kassan och väntade på filmen så ser jag hur det hund springer in i buktiken så jag sa det till hon som stod i kassa som då säger "vi hade en hund här igår oxå det kanske är samma" men alltså vems hund är det?? Kan man inte hålla bättre koll på sin hund så ska man då inte ha någon!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0