Mitt i natta




Jag blir galen på den här jävla hostan jag har, kan den inte bara försvinna åt helvete!!
Jag är för tillfället väldigt rastlös och funderar på om jag ska gå och hämta mig lite yoghurt så kanske magen slutar kurra.. Egentligen ska man ju inte äta på natta men vad fan ska man göra om man inte får sova och magen vill ha mat..

Det skulle vara riktigt smaskigt med strips och sour cream dipp men det får jag snällt klara mig utan!!
Tror nog jag måste äta det här någon dag innan jag tar tag i mitt liv på riktigt och gör en stor omställning vad gäller maten och sånt men det får bli efter lönen för innan dess finns det inte pengar till nyttomat..
Förretsten så är jag jävligt sugen på massa kläder från Gina så kanske man måste beställa hem lite bara för att jag knappt har någe att ha på mig, måste bara kolla vad ekonomin säger först..
Ne yoghurt var det sen ska jag läsa lite bok ,..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0