Match




Det blev att fara på matchen iaf men vi for inte hemifrån förrän 20 över 3 och då hade matchen börjat 3..
Det blåste ganska kallt men gossen hade det varmt och gott i vagnen och i pausen gick vi in för att köpa en varmkorv åt gossen så han skulle slippa bli hungrig..
Väl ute igen så såg vi en stund av matchen innan vi bestämde oss för att åka hem till farmor och farfar i värmen..
Så där har vi varit och lekt och jag fick mig även middag när innan jag åkte hemåt..
Gossen babade när jag skulle fara och just när jag ska till att gå ut så hör jag att han har bajsat i badkaret!!
Haha han tycker nog det är enklast så för då behöver det inte kletas i rumpan..

Nu ska jag fara iväg till Tesse där det blir film och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda ;)
Ne det blir en lugn och tidig kväll så man orkar upp imorron :)

Hejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0