Lasagne




Jag sov ända till 13.30 idag och det är nog rekord för jag brukar inte kunna sova längre än till 12-13 när jag jobbat natt men skönt var det!! :)
Fixade lasagne till middag och det var riktigt gott, Jocke höll typ på att äta ihjäl sig!! Haha!!
Var ju första gången jag gjorde det så jag var imponerad va mig själv ;) Fast iofs så är jag ju ganska duktig på att laga mat!!
Nästa gång gör jag dubbelt upp så man kan frysa ner portioner oxå, det är så himla enkelt om man inte hinner laga mat någon dag osv..

Jocke har åkta iväg på bandyresa och jag och gossen är själv så vi bar in hans säng i vårat rum innan J for så jag kan ha koll på honom om han vaknar och hostar..
Ska snart krypa ner i sängen och lyssna på han andetag, han snarkar så gulligt ;)



Kommentarer
Emma

Så bra :)

Jaha okej, om din mamma köpte det, så prova det ;P

2010-01-30 @ 00:36:01
URL: http://emmanorstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0