Hur skulle det ha gått till?






Nu blev jag en gnutta less måste jag säga!!
Vi hade ju som dom flesta vet Alwins kalas på söndag och det var en hel massa folk som kom och gick från morron till kväll, därebland är det några som sedan fått kräksjuka och menar att det är vi som smittat dom men Jocke var dålig 2veckor innan kalaset så från honom är det knappast och vad jag vet så smittar INTE matförgiftning!!
Dessutom var det över 2dygn sen jag hade kräkts!!
Och jag hade aldrig haft kalaset om jag inte visste att jag inte smittade!!
Så om det hade varit vi som smittade så hade nog fler blivit sjuka!!

Då fick jag sagt det oxå!




Kommentarer
Hanna

Fan va sjuka! bara man går ut genom dörren hemma och andas luften som någon annan andas är man i smittorisken. Elakt att skylla på er, det smittar väl inte heller efter 48 timmar nå sånt? sjukt iaf.

2010-01-15 @ 15:25:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0