Godmorron!!




På morron ringde väckarklockan för oss kl7 och då var jag helt död!!
Fy fan så jobbigt det är att vakna till väckaren, vaknar mycket hellre av Alwin men det är väl bara att vänja sig..
Jocke började inte förrän 9 så han kunde oxå komma med :)
Vi har fått se oss runt där och fått massa information både på papper och muntligt, träffat fröknarna m.m
Tidigare kändes det som att jag hade tusen frågor men kom inte på några när vi var där så jag får väl fråga eftersom sen :)

Vi fick med oss en ram hem som vi ska sätta ett kort på Alwin i så nu är det bara att ragga någon med färgskrivare då vi inte har några kort.. Fy skäms på oss!! Nu i helgen måste jag verkligen dra tummen ur och framkalla bilder för tänk skulle datorn krascha eller nå då får vi bli ledsna!!

Nu ska jag ta mig nå fulle för magen kurrar för fullt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0