Godmorron





Godmorron världen!!
Idag tyckte gossen att vi skulle ta sovmorron till tio i 9 och det tyckte jag passade super bra då jag var så jävla trött igår!! Jag somnade på soffan en stund i Nyborg efter middagen och sen somnade jag mitt i Johan falk filmen så jag missade hälften!! Tur Therese har alla filmer så jag kan sno dom ;)
Idag hade jag tänkt att vi ska gå ut på gården så gossen får skotta med sin lilla snöräv som han fick i present och så kanske vi åker lite pulka :)
Sen kl14 är det dagis som gäller, vi ska bara hälsa på där en timme idag men imorron tror jag nog att inskolningen börjar på riktigt :)
Efter vi varit på dagis är vi bjudna på köttsoppa hos Jockes mormor :)
Jag har längtat efter denna soppa sen hon sa att vi skulle få komma och äta det någon dag, så efter jag fått äta den kan jag köra igång stenhårt med kosten och även försöka tränga in lite träningspass oxå!!





Kommentarer
Theresan

Haha vad det en pik eller ;) det är bara o säga till om ni vill låna boxen :)

2010-01-19 @ 00:07:59
URL: http://hotrodheart.webs.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0