Feber





Gossen vaknade vid 23 tiden igår kväll och var alldelens varm så vi tog tempen som visade 39,2 så han fick sig alvedon och vatten och sen åt han välling för den hade han dissat tidigare på kvällen..
Så det har varit en orolig natt, jag hade jäte svårt att somna och varje gång jag höll på att somna så vaknade Alwin så det vara bara att gå upp till honom men jag känner mig ändå inte så farligt trött idag, det kanske kommer senare..

Idag är det "storm" ute, fast jag vet väl inte om jag skulle kalla det storm men nog blåser det endel alltid..
Tur vi inte behöver gå ut så det blir att pyssla på här hemma..

Men vad kan man hitta på för kul en sån här dag inomhus??




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0