Hej hopp




Kom hem från dagis för en stund sen och Alwin sover ute i vagnen :)
Hans ögon stod helt still när vi skulle fara hem därifrån så ni kan ju gissa vem som somnade på stört när vi började traska hemåt ;)
Idag gick jag iväg 1 timme medans dom lkte och det gick hur bra som helst!!
Han brydde sig inte ens när jag sa att jag skulle gå utan fortsatte bara leka men sen när jag kommit tillbaka och han såg mig så var det en riktigt glad Alwin som ville sittai mammas knä :)
Imorron ska vi vara med på sångstunden och då är det ca30 barn som är där  så vi får se hur det går, hittills har han ju bara varit när det varit lite barn för idag var dom stora barnen ute så vi var inte så många där inne..

Nu kom mamma så jag ska vara social med henne :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0