Bandy






Bandymatchen idag slutade med storvinst för byn och gossen fick även se pappa göra mål :)
Alwin brukar ju inte vilja gå med sina vinterskor när vi är ute men idag på bandyn har har promenerat massor så jag hoppas det håller i sig!! Annars brukar han alltid sätta sig ner och tjura men inte idag utan idag blev han ledsen när han ramlade på rumpan :)
När vi kom till farmor och farfar efteråt där vi skulle äta middag så sparkade gossen lite med en liten spark som dom tagit ner från vinden och jag gissar på att pappa och hans bröder haft den när dom var små..
Han tyckte det var jätte kul så den lär nog användas flitigt när vi är där :)

Nu sover han gott och jag hoppas han slipper vakna och ha ont i stjärten inatt för idag har vi varit riktigt duktiga med att tvätta och smörja med både olja och inotyol så det ska bli bra fort!!
Jag och mitt hjärta ska mysa ner oss i soffan och se Johan Falk :)



Kommentarer
Emma

Jadu, jag minns faktist inte :O Det var ett tag sen :)

2010-01-17 @ 21:06:11
URL: http://emmanorstrom.blogg.se/
Muffinsmartin

Johan falk :D

2010-01-17 @ 21:12:33
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0