3 Januari 2010





Igår var vi till Jockes farmor på middag och där bjöds det på hare och älg samt massa annat gott!!
Det var andra gången jag åt hare (åt det första gången förra året när vi var på middag där) och jag måste säga att det är riktigt gott!!
Alwin var jätte duktig och lyckades få en hel del i munnen på egen hand men vi fick självklart hjälpa till lite :)
Han åt upp alla mat och sedan en smörgås och även efterrätt.. Det finns nog ingenting den pojken inte äter och det är ju väldigt skönt!!

Vi fick även upp våran klocka som vi fick i julklapp och det blev så jäkla bra!!
Det isolerades i gareget och jag siliconade i bastun, idag tar jag tag i duschen och så ska det börja rivas i lilltoan!!

Idag vill jag på Ikea men jag behöver nog inte ens förvänta mig att det blir något sånt då det är "alldelens för långt dit och jävligt tråkigt" förbannat så less jag är!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0