1års kalas och bebissug :)




Igpr hade vi 1års kalas för våran lilla gosse som blivit så stor!! :)
Jag stressade runt från det jag steg upp tills dom sista gästerna hade farit vid 20 tiden så ni kan ju gissa om man var nå slut men det var det absolut värt!!
Alwin var väl inte så jätte brydd om presenterna utan pappret och snörena var roligare men det är ju så det brukar  vara :) Men han fick jätte fina presenter ich tackar så jätte mkt för allt!!
Han fick
*Massa kläder
*Regnkläder
*2st Poäng fotöljer från Ikea
*En radiostyd traktor
*Liten bil
*Billeksak
*Liten snöräv
*Böcker
*Pengar
*Presnetkort
*Ryggsäck
Tror det var allt :)
Ryggsäcken fick han av oss så han har nu när han ska börja på dagis :)
Det fick räcka med en present så han fick så mkt julklappar va oss!!

Lisa hade med sig Lily och Alwin blev helt lyrisk när dom kom, han gick runt liften där hon låg och tittade på henne :) Sen passade jag på att låna henne och efter en stund somnade hon i min famn :)
Hon är så himla lugn och snäll!! Jag måste erkänna att man blir rätt sugen på en liten igen och Alwin skulle nog vilja he en lillasyster fast han kan bli lite avis då mamma håller i en annan bebis ;)
Men det får vänta ett tag till!! Det kan nog bli lite mkt med två stycken småbarn samtidigt då Alwin ännu är så liten :)

Ska försöka komma ihåg att sätta in bilder från kameran sen så ni får se hur fin han var igår :)



Kommentarer
Leea

Tack för tipset ska testa de ikväll och se om de funkar på Lovisa :)

2010-01-11 @ 10:32:39
URL: http://poottan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0