11Januari 2010




Idag har vi passat på att ta en promenad till stan medans det är varmt ute..
Dom har ju tydligen lovat kyla igen så vi får väl se när den kommer tillbaka, fast för mig får det gärna fortsätta var kring -5 då är det helt perfekt!!
Alwin sover så mycket bättre ute i vagnen oxå men när det är kring -20 eller mer så har jag ingen lust att lägga ut honom!! Idag sov han 1timme och 45 minuter i vagnen och sover han inne sover han max 1timme!!

Efter vi kommit hem från stan så fick gossen mat och vi tog oss nån macka innan vi tog bilen till "farmors" jobb (hon jobbar på dagis) där Alwin har varit och lekt :) Han verkade tycka det var kul där och lekte på för fullt!!
Han hann nog kolla överallt och testa dom flesta leksakerna :)
Tror nog han kommer trivas jätte bra på dagis!!
Men jag börjar känna mig ganska stressad över det hela då han ska börja på en vecka och dom har ännu inte ringt oss?? Vi måste ju liksom få komma dit på möte innan osv.. Så imorron måste jag ringa dit för annars får vi nog aldrig veta något!! Dålig stil det där alltså!!

Ikväll har Therese och Saga varit här en sväng och barnen har lekt innan det var dax för lilleman att inta sängen, han var verkligen jätte trött!! Saga verkade gilla Alwins leksaker så jag tror nog hon kommer fler ggr :)
Lovade henne att hon skulle få komma imorron om hon vill och få fika då det inte var så passande tid för sånt idag när hon ska kunna sova ikväll oxå :)

Nåja nu ska jag sluta jyra här och gå och göra mig nå thé så jag får upp nå värme och så kanske det slutar irritera i min hals nån gång!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0