Jäkla strul!!






Jag har försökt logga in på Blogg,se sen igår flera ggr under natten för att slottra något inlägg men det har inte en gått att komma in!! Får se om det blir samma inatt för jag tycker det är rätt skönt att skriva av sig lite på natten :)

Natten gick iaf super, tyckte timmarna bara rusade förbi så fick jag fara hem och sova, kan nog bero på att jag sov så många timmar igår eftermiddag/kväll så jag inte var det minsta trött framåt morronen..
På en timme är det dax igen så jag tror nog jag ska ladda upp med lite gröt eller soppa i magen så jag slipper vara hungrig inatt!! Klarar inte av att äta på natten då blir jag bara illamående!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0