Give me money





Har hängt på Ikea sida och skrivit en lista på vad som behöver inhandlas därifrån så vi få väl se när vi tar och råd och åker dit :)
Det blev en ganska lång lista så vi köper nog inte allt på en gång för då blir det riktigt dyrt!!
Men nu har jag iaf bestämt mig för vad jag vill ha för tyg i fönstrena i matrummet så nu måste jag bara kolla med Jockes mormor om hon kan hjälpa och sy..
Tror det kommer bli riktigt bra!!

Gossen ska även få en del nytt till sitt rum i form av matta och förvaringshylla så behövs det massa fönsterlampor till vardagsrummet och matrummet..
Jag är även ute efter en snygg lampa till vardagsrummet och tror att jag vet vad jag vill ha för någon men den är inte gratis så alla bidrag tas emot ;)

Jag vet att bloggen är trist när det bara är text och knappt nå bilder så jag får väl göra ett nytt försök med att börja fota massa och lägga upp eller nå :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0