Det blev inte riktigt som jag tänkt mig





Idag verkar ingenting gå som jag tänkt mig..
Det började med att Alwin inte ville äta frukost innan vi skulle gå ut (självklart hade han ätit välling tidigare)
Sen när jag klätt honom och skulle klä mig själv så märkte jag att min kära sambo tagit mina täckbyxor som vanligt som jag sagt åt honom flera ggr att han inte ska för då har jag inga!! Han har flera andra att välja på och måste ändå ta dom enda jag kan ha!!
Vi var ute och lekte i snön och åkte pulka och sen tog vi oss en prommis med pulkan till J´s mormor och morfar där Alwin kutade som en tok på altanen innan vi gick in..
När jag skulle klä av honom så hostade han till och så sprutade det typ vatten ur munnen på honom (det var inte som spya) och det kom såklart på mina byxor, sockar och lite på Alwin..
Sen skulle han få spagetti och köttfärsås men då kom det en till fontän, även denna gång vatten typ så han blev alldelens blöt på byxorna och sen ville han kanppt äta..
Som tur var skulle J´s mormor ner på stan så hon körde hem oss då jag inte kunde ta honom i pulkan utan byxor (vi hade ingen skötväska med oss)

Det lukta inte som magsjuka så jag vet inte alls vad det var för han är annars pigg som vanligt och verkade inte besväras av det.. Kanske han druckit för mkt bara??
Nu sover han iaf i sin säng, jag försökte ge honom välling innan han skuklle sova men det ville han inte heller ha..
Jocke slutar jobba på en timme så när han kommer han ska jag snöra mig i säng så jag får sova några timmar så jag orkar vara vaken inatt då jag ska jobba :)



Kommentarer
Zara

Kan vara magsjuka ändå med tanke på att han inte har någon matlust??=)

2010-02-15 @ 15:15:23
URL: http://www.millybus.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0