Att




att jag vill - hem och sova
att jag har - kryp i kroppen
att min senaste kyss - var för flera timmar sen, innan jobbet
att jag lyssnar mycket på - Alwins tjatter :)
att jag funderar på - alldelens för mkt
att jag pratar - för mkt
att jag inte gillar - patetiska människor som aldrig tycks växa upp
att min första riktiga kyss - kommer jag inte ihåg
att jag avskyr när folk snackar - skit
att kärlek är - underbart
att jag gillar - min familj
att jag alltid kommer att - vara envis
att jag är förälskad i - Joakim
att sist jag grät var - ingen aning, lääänge sen
att min mobiltelefon är - okey
att när jag vaknar på morgonen - går jag in till gossen och tar upp honom
att innan jag går och lägger mig - så kommer jag oftast på massa andra saker jag måste göra
att idag har jag - sovit, hämtat gossen på dagis, varit hos mamma
att jag just nu tänker på - att det skulle vara jävligt skönt att få krypa ner i sängen med mitt hjärta
att i kväll ska jag - mysa med mina killar!
att i morgon kommer jag - vara ledig och umgås med världens bästa Elin :)
att jag hoppas - att allting löser sig
att jag verkligen vill - att klockan ska bli 7


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0