Ajajaj




Jag har knappt kunnat sova inatt eftersom hela min kropp har värkt och dom gångerna jag somnat så har Alwin vaknat.. Jag har haft svinigt ont i vänstra sidan av ansiktet, som kinden och det och funderade på vad tusan det kunde vara..
Nu har jag kommit på det, jag har typ träningavärk för att jag biter ihop käkarna nå jävulskt!!
Kan komma på mig själv rätt ofta att jag göra så och vet med mig att jag brukar göra det i sömnen så kanske man borde fara till tandläkaren och få en sån där bitskena eller bvad det heter för det gör ju fan svinont!!

Innan jag går och lägger mig idag så ska jag då häva i mig pronaxen så jag kan sova så jag orkar jobba imorron..

Nu PH!!


Kommentarer
Ida

Okej. Ja det kanske funkar, svårt att veta. Men jag får kanske prova ligga på den lite mer regelbundet så får vi se :)

2010-02-02 @ 16:29:08
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0