Åhhhh!!





Här har vi ännu sjukstuga men det börjar vara på bättringsvägen iaf :)
Min näsa rinner som fan och idag på jobbet fick jag svinigt jävla ont i magen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen!! När jag kom hem kunde jag inte gå upprätt för att det gjorde så ont men jag tog en pronaxen och så gick jag och gossen och sov en och en helvtimme och sen var det bra :)

Alwin har inte haft feber sen igår så jag hoppas det har vänt nu!!
Han får iaf vara hemma imorron för säkerhetsskull så vi vet att han inte helt frisk innan han far på dagis igen..
Då har vi bara ett problem sen, inskolningen är ju inte klar så vi måste fortsätta med den och jag vet inte alls hur vi ska pussla för att få ihop det för jag har ju mitt schema jag går efter så det får nog bli så att Jocke får ta ut föräldradagar eller nå..

Har massor med saker jag behöver få gjort oxå men tiden eller orken räcker inte till!!
Jag har ännu sprängande huvudvärk och det det svinont i käken ännu!!
Kan jag inte bara få bli frisk och slippa ha ont!!


Sådär nu har jag fått lätta lite på hjärtat :)


Kommentarer
tessan

tack för tipset emma! /tessan

2010-02-02 @ 16:58:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0