Vad har ni köpt??





Igår var jag gossen och mamma iväg till Haparanda/Torneå för att inhandla lite saker till jul och även några julklappar..
Jag känner att det inte blivit en massa onödiga julklappar iår utan Alwin kommer få kläder och andra saker som han behöver.. Dock kan jag känna att det känns lite trist att vi inte köpt några leksaker för jag tror nog han skulle bli glad över det så en leksak ska han iaf få bara jag hittar något som verkligen känns som att han kommer ha användning för!!
När vi kom hem åkte vi iväg till byn där Jockes farmor bjöd på hare och massa annat gott :)
Vi kom hem lagomt till läggdags för Alwin och sen skulle vi se film men jag somnade såklart efter en stund och har sovit till 10.30 på morron då Alwin vaknade.. Fatta ungen har sovit 13,5 timmar!!


Vad har ni köpt till era barn??


Nu ska vi iaf göra oss klara för snart kommer "mommo" och hämtar oss så ska vi på Coop och handla lite..


Kommentarer
Sarah

Vi ska köpa spis, kastruller å såna saker ti Nellie, för hon tycker om å laga mat å de så. Annars vette tusan.

2010-12-12 @ 19:10:33
URL: http://bapumba.blogspot.com
Sandra

Bland annat en åkmadrass! :) och ett våffeljärn, nån film osv....

2010-12-12 @ 19:55:07
URL: http://sanbjo.bloggplatsen.se
Leea

Eftersom att Lovisa har så lite leksaker, så har jag nästan bara köpt leksaker, bland annat en dockvagn :) Och så kommer hon få muminfilmer, böcker, pyssel och innetofflor :) Kläder vågar jag inte köpa, efftersom jag vet att istortsätt alla andra har köpt kläder, köper under mellandagarna istället :)

2010-12-12 @ 20:35:17
URL: http://poottan.blogg.se/
Anki Henriksson

Elias ska få skidpaket, kläder, mera lego, små bilar (i metall som håller)( liten cd-spelare,önskar pengar av släkt, finns ju alltid nåt att köpa under årets gång.



På kalix maskiner finns en leksaks motorsåg (som Elias gillar väldigt mkt=) kram.

2010-12-12 @ 22:10:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0