Jag trivs såhär!!





Såhär mitt i natten tycker jag det är kul då mina "nattvänner" kommer hit eller när brukaren vaknar och vill surra en liten stund, man blir så mkt piggare och får ny energi!!
Ibland känner jag mig så himla less och vill testa något annat men samtidigt trivs jag ju med mitt jobb och mina arbetskamrater!! Tror det är mest att man missar så mkt av Alwins tid som för att jag känner mig less men samtidigt är jag glad över att jag jobbar som jag gör så han slipper vara så mkt eller långa dagar på dagis!!
Som den här veckan blir det bara några timmar måndag och så på fredag..
Fast jag vet ju att han trivs på dagis så han mår ju inte dåligt av att vara där men mammahjärtat mår bättre då man har honom hemma :) Mitt lilla hjärta!!

Jag har funderat länge men mest senaste tiden på om jag ska börja utbilda mig till uska, kan ju läsa samtidigt som jag jobbar så slipper jag ta studielån och kan läsa i min egen takt.. Speciellt då jag jobbar natt har jag ju massor av tid att sitta och plugga osv.. Men det där med att man måste lära sig ta blodprov osv gör att det tar emot för jag verkligen avskyr sprutor!!
Ska iaf gå på komvux och höra vad dom säger där osv så kanske jag blir lite klokare :)





Kommentarer
Leea

De är alltid bra med utbildning, personligen så tycker jag att de är en lätt utbildning (dock läste jag juh de på gymnasiet och de är en mycket slöare takt än på komvux, men man får juh styra takten själv och kan läsa de mesta på distans), plus att de är så mycket man har nytta av privat :)



Alltså de där med blodprov, vi fick lära oss de när vi hade praktik på sjukhuset och man måste bara göra de en gång, men de är inte alls så farligt i verkligheten som man sitter och inbillar sig :)

2010-12-09 @ 09:15:33
URL: http://poottan.blogg.se/
Susanne

Ja,vilken tur du hade.. Ja,det spelar ju ingen roll,att det var visnings ex.. Super snygg.

2010-12-09 @ 13:49:49
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
lovisa

allt bra?:)

2010-12-09 @ 14:53:30
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0