Stress och press





Jag och stress går absolut inte ihop!!
Jag får väldigt kort stubin och blir väldigt lätt irriterad och arg åt minsta lilla!!
Imorron är det äntligen julafton som man väntat på och det ska bli så skönt när det är över att kunna pusta ut och bara ta det lugnt!!
Alla julklappar är inslagna och ligger under granen så få se vad gossen säger imorron då han ser dom ;)
Synd att jag inte är hemma och får se det för jag gissar på att han tar sovmorron imorron som alla andra dagar då han är ledig ;)

Imorron ska vi även göra ett paket och sätta Alwins tuttar i och ge till tomten så vi får se hur det kommer gå med den saken då han verkligen älskar tutten.. Vi har iaf förberett honom ett bra tag och han verkar då vara med på noterna :)

Nu ska jag gå tvätta bort ansiktet och sen ska jag häva mig i säng så jag orkar upp till jobbet :)

GOD JUL på er alla!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0