Spikmattan is the shieet!!





Igårkväll var jag så jäkla trött så gick och la mig vid halv elva men inte fan kunde jag somna!!
Efter en timme la jag mig på spikmattan och det dröjde inte länge innan jag sov ;)
Sov en timme på den tills Alwin gnällde i sitt rum då han inte hittade tutten så jag tig bort den och la mig igen och har sen sovit som en prinsessa till 9 på morron då hjärtat började ropa på mig :)



Efter vi ätit frukost ville Alwin gå ut och skotta snö så det gjorde vi men till slut blev han nog trött av allt skottande och ville lägga sig i vagnen och vila så där ligger han och sussar så sött :)
Jag har ätit lunch och tänkte ta och stoka lite så vi kanske får någon ordning här..
Sen får vi se när syster hör av sig och vill ha besök där på sjukan..
Jag håller mina tummar och tår för att allting gått bra och att hon blir nöjd med resultatet!!





Kommentarer
Hanna

Haha, vilken tur du hade! :D

2010-12-08 @ 10:53:45
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0