Need a car!!





Idag känner jag mig mer förväntansfull än stressad inför julen och jag hoppas det fortsätter så för om jag ska gå runt och vara stressad hela tiden så blir det ganska jobbigt!!
Jag har två julklappar kvar att köpa men den ena står helt still så vi får se vart det slutar..?
Ska iaf till Haparanda imorron med mamma då hon slutar och hämta ut en sak som vi beställde förra helgen och handla lite mat inför julen så då kanske jag hittar något..
När jag slutar i eftermiddag hoppas jag att vi får fingrarna ur och stokar och pyntar granen så man har det bortgjort iaf!! Sen får vi se om orken finns till att fixa lite julgodis..

Förövrigt letar vi för fullt efter en bil då vi kommer behöva två efter årsskiftet då Jocke kommer börja jobba i Ytterbyn och då behöver bilen som det i nuläget är mest jag som använder.. Vi har kollat på Mercedes och har väl hittat några som verkar bra men jag är ganska sugen på en Audi oxå så vi får se vart det slutar om nu alls hittar någon som faller oss i smaken ;) Så om ni vet av någon fin bil som är billig att köra och äga och är bensin så får ni gärna höra av er!! Är det en merca eller audi så ska det helst vara från -96 och framåt ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0