Julmat





Nu är jag så fruktansvärt less allting som heter julmat så jag vill bara spy!!
Man gör ju fan inte annat än äter under jul..
Julmat, julgodis, julmust och massa annat onyttigt!!
Här hos oss har det inte varit någon alkohol med och tur är ju det men på onsdag fick jag ju även en dos av det..
SUCK!!

Det som känns värst just nu är att vi har en hel massa julmat kvar som måste ätas upp innan det blir dåligt så imorron snör vi nog ihop en pytt i panna så blir vi av med en del iaf!!
Sen blir det till att äta bra och röra på sig för just nu skulle jag varken våga ställa mig på vågen eller ta fram måttbandet!!

Som pricken över iet så har vi en hel massa godis här oxå och det är nog ingen idé att försöka sticka under stolen med att man är en gottagris som går och småäter hela tiden så det godiset kommer väl oxå vara slut snart..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0