Jobbtime






Sitter på jobbet och jobbar min säst sista natt för denna gången... Det känns skönt på ett vis men samtidigt tycker jag det är skönt jobba natt, det är som så lugnt och skönt (oftast) jag behöver inte stressa upp mig eller lyssna på massa ljud om jag själv inte vill..
Men lite jobbigt är det att dom få timmarna man är hemma och vaken så är man helt mossig så man får som inget gjort!! Jag som hade tänkt köra igång med träningen i veckan efter min förkyldning men inte fan har jag tagit mig till gymmet!!

Dom här två dagarna som jag inte jobbat har jag knappt idas sitta vid datorn då jag avverkar flera timmar vid den då jag jobbar natt så nu har jag en del att sysselsätta mig med ett tag, som att läsa bloggar, blogga och så tänkte jag beställa mig en personlig kalender oxå och kolla efter lite annat jox :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0