Jay Smith




1a jobbnatten av 3 har börjat för en och en halvtimme sen och under tiden som varit har jag roat mig med att se Idol låtarna från kvällen och sen utröstningen..
Som vanligt var Jay bäst och det var ju inte svårt att fatta att han skulle gå till final men det har man ju förstått för läääänge sen!!
Han är helt klart en riktig rock star och jag bara älskar hans röst!!
Sen att folk tycker att han inte förtjänar att vara kvar för sin lilla "knarkskandal" rör mig inte i ryggen för han är inte nå sämre på att sjunga förde!!
Dessutom så kan jag garantera att dom som klagar ändå lyssnar på andra artister som håller på med sånt och inte alls tycker nå illa om dom förde!!
Nu menar jag inte att jag är för droger förde men jag gillar Jay så är det bara!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0