Inte min grej





"Moster" och flickorna kom till mamma idag så hon kom och hämtade mig och gossen oxå så barnene skulle få leka.. Jag har haft en jäkla tryck vid ena örat och ibland har det kommit som attacker då det gjort svinigt ont kring halsen, på utsidan??
Gossen skulle vila i mommos säng så jag la mig med honom och vi sov en timme vilket var välbehövligt men sen hade jag ännu mer ont kring kinden/örat så jag har legat på soffan och läst medan gosen sett film då flickorna åkt hem..
Nu är vi hemma och Alwin jyrar på med en mamma som knappt orkar se på men jag gör mitt bästa..

Jocke har åkt iväg till byn där dom ska spela derby ikväll som jag gärna hade sett men nu tänker jag inte bli nå sjukare så här ska vilas under filten och drickas the!!

Heipa!!



Kommentarer
Zara

Kan det vara öroninflammation?

2010-12-29 @ 19:40:32
URL: http://millybus.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0