Fullspäckat schema!





Igår kväll gick jag och la mig typ halv tolv och hade svinsvårt att somna så när jag väl höll på att somna vid ett tiden så vaknade Alwin och var ledsen och skulle inte sova.. Efter en stund fick han komma till våran säng där han bara sparkades och höll på så vid 3 tiden gav jag upp och gick tillbaka med honom till sitt rum och såklart blev han inte glad så jag bäddade ut madrassen på golvet och där har jag sovit nån ynka timme..
Hade jättesvårt att somna även där så jag var gode trött när han gjorde morron för en halvtimme sen!!
Men jag är inte den som gnäller i första taget för 99% av nätterna så sover han jätte bra så jag tror jag får inhandla nå energi dryck så man orkar vara vaken och göra alla måsten under dagen :)

Har massor att göra idag så nu måste vi sätta fart och äta frulle så vi orkar med allt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0