Detta med mat





Alltså fy tusan så man blir illamående på natten när man blir hungrig, helt sjukt!!
Man vill ju inte äta en massa på natten heller så jag har med mig frukt och fil och dricker vatten men frågan är ju då, när jag är vaken på natten och sover på dagen så kanske det inte spelar någon roll om man äter lite mer ordentlig mat under natten??
Jag äter ju bara lite frukost innan jag lägger mig och sen middag då jag vaknar så det blir ju ingen lunch eller så..
Om jag inte är alltför mossig imorron tänkte jag iaf fixa lite matlådor så blir detta med maten mkt lättare för man orkar ju inte direkt ställa sig och laga en bra måltid då man är nyvaken.. Inge jag iaf..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0