Bitterfittan själv






Jag känner mig stressad över all oreda här hemma men jag har helt tappat sugen att fixa till det då det som vanligt förväntas....att det är jag som ska göra det..
Det är grejer överallt, speciellt i hallen, gästrummet och tvättstugan!!
Vi har så förbannat med jackor, skor, mössor och annat så när det kommer gäster har dom ingestans att hänga av sig typ..
Köket vill jag bara spy åt, det behöver torkas ur i skåpen, luckorna behöver rengöras och massa annan rengöring så det inte sitter massa flott och damm överallt men jag känner inte det minsta sug att fixa det då jag verkligen hatar det där köket!!
Det är gräsligt fult, trångt, dåligt med bänkyta, låga bänkar, man får stötar när man är i vatten om man har i micron som vi måste ha på diskbänken för att det inte finns plats någon annanstans!!
För att inte tala om spisen som känns som en ren fara då den är gammal och blir kokjävlahet utanpå när man har igång ugnen och då menar jag hela jävla spisen blir skållhet!! Det går inte ens att röra i knapparna utan att man bränner sig!!
Det stora problemet är ju att det mest är jag som använder köket så det är väl bara jag som stör mig på allt men blir det inte ett nytt kök snart och annat fix här så är jag inte alls sugen att bo kvar för det är ju inte speciellt kul att bo i ett hus där man tycker allt det förjävla fult ut!!
Nu känner jag mig som en riktig bitterfitta!!



Tack och hej!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0