Hej hopp





Nu har jag snart avklarat sista natten för denna gången och fy så skönt det ska bli att få komma hem och lägga sig i sängen!!
Hinner dock inte sova så länge då jag ska på massage men nog vet ja jag överlever :)
Trött och frusen är jag och min rygg kommer nog pajja när som helst så massage är verkligen på sin plats!!

Sen kanske man hinner städa och fixa lite hemma om orken infinner sig eller så..
Jag skulle verkligen behöva få uppfållat mina gardiner som jag köpt för ett bra tag sen så jag kan hänga upp dom men det där med att fålla med fällband har jag aldrig testat så jag vet inte om jag vågar mig på det då tyget är så pass halkigt som det är.. Så om någon som kan sånt har lust så är ni välkommna hem till mig och hjälpa till ;)
Sen hoppas jag på att hitta en del lull lull till hemmet på våran resa så jag kan piffa upp det där hemma..
Det ser rätt så tomt och klart ut som det är nu..

Förresten så skulle ju fönstren på framsidan behöva putsas på utsidan oxå så det måste man väl oxå göra innan det blir för kallt.. Gräset som snart är flera meter högt behöver klippas, häcken, buskar och träd ska klippas, blommorna i rabatterna ska flyttas, klippas ner och även tas bort helt på en del ställen..
Så har vi inte fått målat runt fönstren i vardagsrummet eller innerdörrarna i hallen heller så det måste oxå göras.. Så välkommen hem till oss återigen :) Ni får välja om ni vill ha strykjärn, pensel sax eller so what ever ;)
Ja inte behöver man då gå sysslolös hemma hos oss iaf :)




Vardagsrummet och matplatsen hos oss i julas..
Ser ju inte riktigt ut så nu då vi har andra lampor i tak och fönster och inte dom stora fula högtalarna m.m




På lilla väggen där julgranen står har jag tänkt ställa ett vitrinskåp bara vi får köpt det nån gång :)







Kommentarer
Leea

De är ett företag som har anlitat komvux att utbilda några stycken, så de är ett sammarbete mellan komvux och furuhed, kommer ha några lektioner med dom som går på furuhed, men även mycket egenstudier. Vi får i stort sätt lägga upp de precis som vi vill, alltså om man inte kan komma på lektion så får man plugga hemmifrån :) Så de känns skönt för få jag då möjlighet att jobba när jag egentligen sitter på lektion, så väljer jag juh självklart att jobba, eftersom jag drar in pengar då :) Och dessutom så är vi bara 3 stycken som ska läsa till kreditekonom och dom andra två jobbar också :)

2010-08-27 @ 11:58:57
URL: http://poottan.blogg.se/
Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

Ja jag tittade bara runt på nätet om det med men vågade inte testa och ville inte heller stressa ut barnet för att då kunde allt bli snett :)

Väntade istället så att han skulle komma ut när han kände sig redo :)



NU tänkte jag testa teet inte för att sätta igång en förlossning utan läka fortare där nere plus att det ör bra för ammningen osv :)

Tror inte riktigt på att den sätter igång en förlossning så där osv..har svårt för sånt :P haha,,

2010-08-29 @ 07:58:55
URL: http://mammah.webblogg.se/
Ilyasjenny

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-03-31 @ 08:24:41
URL: http://ilyasjenny.blog16.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0