Ledighet





Idag jobbade jag min sista dag av 6 och är ledig i 4, behöver jag säga att jag behöver det!!?
Jag är så fruktansvärt trött konstant och orkar knappt göra nå alls och allting pga infektionen jag har i kroppen..
När jag cyklade hem från jobbet idag kändes det som att jag aldrig skulle ta mig till Kalix för jag hade ingen ork till att trampa men jag gjorde så gott jag kunde och hem kom jag till slut..
Kan man äta något som gör att infektionen blir bra för någon antibiotika har jag ju inte fått..?

Allt detta gör så att jag inte orkar mig ut och motionera men jag tror nog det ska gå bra ändå så länge jag sköter maten för röra på mig hinner jag ju sen..

Förresten så glömde jag ju berätta vad jag fick för dom av läkaren igår..
Jag hade tydligen lite förhöjd sänka och lite väl mkt vita blodkroppar så jag har alltså en infektion i kroppen som knölen mest troligt kommer ifrån då dom TROR att det är från en svälld körtel..
Får jag ondare eller on den blir större ska jag höra av mig på en gång så jag får göra ett ul annars ska jag vänta en vecka och har det inte gått över då så blir det ul hur som..
Det skulle faktiskt kännas väldigt skönt att få göra ett ul för att se så det verkligen inte är något annat så man slipper gå runt och oroa sig för jag lovar att jag om nån vet hur lite läkarna här kan!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0