Jag längtar!!





I förrgår bokade jag och min söta vän Ida tågbiljetter till våran lilla resa som kommer äga rum 1a-8e september :)
Vi kommer att ta nattåget ner till Göteborg den 1a och när vi kommer fram den 2a så ska vi stanna där hos Stephanie en natt och gå på Liseberg, kolla stan och lite sånt.. Ska bli jätte kul att få se hur hon bor där nere!! Dessutom har jag ju aldrig varit dit så det är ju på tiden :)
Den 3e åker vi med tåget till Varberg där vi ska kolla runt tills Idas mamma slutar jobba och sen åka till henne i Falkenberg :)
Ska bli jättekul att se hur hon bor oxå och henne har jag inte träffat på flera år!!
Den 4e åker vi till Ullared och det är nog det jag ser fram emot mest för dit har jag velat fara länge så jag hoppas jag inte blir besviken men det tvivlar jag på :)
Och sen får vi helt enkelt se vad vi hittar på dom resterande dagarna..
Jag tror ju knappast vi kommer sitta sysslolösa iaf ;)
Så det gäller att packa med sig så lite som möjligt på vägen ner så man har plats att shoppa oxå ;)

Det ska bli riktigt kul att få en tjejvecka och få lite ledigt från mamma rollen och hemmet..
Självklart kommer jag sakna gossen men han kommer ha det bra hemma med pappa :)
Nästa sommar ska vi åka på en liten semester tillsammans :)




Bilden har jag snott från mamma :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0