Idag är jag ledig







Idag är jag äntligen ledig och ska bara vara med gossen hela dagen!! :)
Just innan Jocke skulle stiga upp på morron så började gossen ropa och prata i sitt rum :)
Jocke hämtade honom till sängen när han steg upp och där låg vi och mös en stund..
Gud så mysig och gosig han är lilla hjärtat!!
Nu ser han på Alvin och gänget som har blivit en favorit ist för bilar :)
Jag har startat en tvättmaskin och fler kommer det nog bli då jag inte har orkat tvätta senaste veeckan då jag varit rätt trött efter jobbet och den tiden jag varit ledig!!

Orkade aldrig städa eller göra något annat för den delen i fredags..
Fy sjutton så trött jag var hela dagen, det kändes som att jag varit på världens fest då jag knappt sovit nå!!
Sov typ en och en helv timme på morronen när jag kom hem från jobbet innan jag skulle på massage och sen lika länge efter innan jag skulle hämta gossen på dagis..
Massagen var iaf riktigt skön och välbehövlig!!
Som vanligt var mitt bäcken snett vilket gjorde att jag hade en låsning mellan skulderbladen.. (Brukar typ alltid ha så när jag går på massage) så nu bokade jag en ny tid om tre veckor så kanske jag slipper få så om jag går kontinuerligt!!

Nu ska jag gå och vika lite tvätt i bastun och så ska jag ta tag i dagen :)
Ska även försöka komma ihåg att ta lite bilder idag som jag alltid annars är så dålig på!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0