Ge mig!!




 

 

En ån här Volvo v60 skulle jag vilja ha!!

Dock så är den nog rätt så dyr så jag får fortsätta drömma helt enkelt om ingen vill vara vänlig och köpa en till mig ;)

Det här med att köpa en helt NY bil känns inte alls värt i mina ögon!!

Visst man får själv bestämma precis hur man vill ha den med färg, inredning, utrustning osv men jag tycker absolut inte det är värt pengarna!!

Man kan ju få en lika bra bil om inte bättre för mindre pengar!!
Dessutom finns det inte många som har råd att köpa en ny bil utan att ta ett lån på den vilket oxå känns totalt onödigt!! En bil kostar ju ändå ett par hundra tusen och att ta lån på så mkt pengar för en bil är i mina ögon totalt knäppt!! Man förlorar så mkt pengar i slutändan och man blir då inte lyckligare av en ny bil!!

Ne jag nöjer mig så länge det är en säker bil med krockkuddar osv och den behöver inte alls kosta så mkt för att vara bra eller fin!!



Detta är ju bara hur jag ser på det hela, sen får ju alla göra precis hur dom vill..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0