En natt utan pappa Jocke




Natten utan Jocke har gått bra jag hade till och med glömt att han åkt bort så på morron när gossen kom in vid 6 tiden så började jag fundera vart han farit så tidigt på morronen :)
Alwin har sovit som en stock hela natten, jag brukar gruva mig då Jocke åker bort för att Alwin ska sova jätte dåligt bara för att jag är själv med honom och då kommer vara dötrött men än så länge har det aldrig hänt det är bara jag som får för mig såna tokiga saker..
Han sover ju oftast utan att vakna :)

Sen har vi myst på och sett film innan vi åt frukost och sen klädde vi på oss och gick ut för att klippa gräsmattan..
Den är inte klippt sen jag vet inte när så längt var det så uppsalmaren var bara att utesluta annars hade jag inte fått göra annat än att tömma den..
Jag har legat i strejk angående gräsmattan då jag anser att Jocke gott kan klippa den då jag gör allt inne men nu blev jag se less att se på eländet så tog tag i det själv!!
Har klippt allt utom baksidan den får jag ta senare för vi var tvugna gå in då gossen skulle äta lunch och vila..
Under tiden har jag duschat och gjort en paj..
Nu ska jag ta fram köttfärs och tina till middagen som idag blir lasagne och så har jag bjudit hit mamma och Lovisa på middag så vi slipper äta själva :)




Kommentarer
Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

Ah du menar så xD trög haha..



Ja liten är jag men det är inte därför jag dricker det som sagt ^^, höhö..

2010-09-01 @ 09:22:59
URL: http://mammah.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0