Yeees!!





På morron fick jag bli riktigt glad när jag pratde med en av cheferna våra..
Jag har nämligen bett om att få vara på ett annat ställe i sommar då jag jobbat där jag jobbar i 3år så känner att det behövs lite förändring om man inte ska lessna..
Så jag hörde med chefen på morron hur det blir och jag kommer nog få vara hos en som jag var mkt hos tidigare där man är ute massa och så så det ska bli jättekul!!
Blir där hela sommaren men en period blir det mindre jobb där men då kanske jag ska vara på mammas jobb oxå och det gillas!! Har träffat hennes brukare några ggr och hon verkar så himla söt och mysig!! :)
Detta gjorde verkligen min dag måste jag säga!!






Kommentarer
Susanne

Vad roligt för dig.. grattis..

2010-04-14 @ 23:01:07
URL: http://susannelindvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0