Solsken och 32 grader





På morron 8.30 traskade jag, Alwin, Therese och Dexter iväg på morronprommis i det fina vädret..
Tanken var att vi skulle gå 8 men då några av oss sov alldelens för länge blev det lite senare, inte jag dock jag hade varit vaken sen halv 8 ;)
En timme blev det och när vi kom hem var det bara sätta Alwins galonkläder i väskan och ta på honom cykelhjälmen så vi kunde cykla iväg till dagis..
När jag sen kom hem så kom mamma hit och surrade med mig en stund och åt daimstrut :)
Sen har jag kokat ihop en grönsakssoppa så jag har någe att äta på jobbet sen..
Har hunnit sitta ute i solen en stund oxå och fy tusan så varmt det var!!
32 grader visade våran termometer ute på bron :) De e najs!!

Nu sitter jag bara och slöar en stund innan jag ska cykla iväg till jobbet för att jobba kväll så jag
hoppas det är städat och fint när jag kommer hem ikväll!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0