Jag håller tummarna...




...för att vi åker till Haparanda när jag fått mig lite sömn..
Gossens nya vagn har nämligen kommit så vi måste ju åka och lösa ut den så han får prova den :)
Kommer bli mkt smidigare med en mindre och lättare vagn, framför allt om man ska någonstans och handla mkt då den inte tar upp större delen av bagaget..
Jocke tyckte egentligen att vi kunde ha kvar den vi har för den är det ju inget fel på men då är han sällan och aldrig med när vi är till ex Haparanda eller Luleå och shoppar så han vet inte hur trångt det blir ;)
Jag hoppas även att vi införskaffar oss utemöbler så vi har det och kan sitta ute och glassa i solen när den behagar titta fram här framöver!!
Här även hittat ett vitrinskåp som vi funderar på att köpa men vi får helt enkelt se om det blir imorron eller en annan dag..

Jag håller iaf tummarna!! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0