Ingen tapetsering idag




Har inte fått tapetserat nå mer idag då jag glömde köpa rakblad då jag var och handlade så får göra det imorron så kanske jag hinner få upp nå tapeter mellan mina pass.. Jobbar delad tur imorron..
När jag var och skulle byta rullen så fanns det ingen mer med det serie numret så jag fick en rulle gratis och det verkar då inte vara någon nyansskillnad så jag håller tummarna för det oxå!!
På tisdag kväll kommer han som ska sätta golvet så jag ska försöka hinna klart tills dess..
Jag är bara lite orolig för hur jag ska få till det vid elementet utan att det ska bli dåligt och om jag får till det med den mönstrade tapeten..
Förhoppningsvis får vi klart där inne i veckan om T kan komma och sätta in toastolen och tvättstället när golv och väggar är klara.. Jag längtar!!



Såhär snyggt var det innan vi rev ut allt!!



Kommentarer
Ida

Ja jag får göra det. När är ni hemma? :)

2010-04-18 @ 21:10:46
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Ida

Okejs.. Men kanske att jag kan komma på torsdag då om ni inte har något annat för er? :)

2010-04-18 @ 21:40:34
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0