Hästpass




Idag har jag avverkat ett hästpass och imorron blir det ett till..

Jag kan säga att jag inte riktigt återhämtat mig sen mina jobbnätter så dagen började med en zombie Emma som senare mot kvällen blev helt speedad :) Haha!!
På morron var jag som vanligt ute i sista stund och mina kära sambo hade inte pumpat däcken på min cykel (joo jag kan göra det själv men tyckte han kunde göra det ist ;) ) så jag tog bilen men efter lunch tog jag cykeln så nu har jag fått mig en premiärtur för detta året och gud så skön cykel jag har!! Den är så himla lätt att cykla med och framförallt skön!!! Har ju alltid haft mountainbikes tidigare och då sitter man ju som jag vet inte vad..
Nåja nog om det..

När jag kom hem från jobbet ikväll så drog Jocke iväg till Jimpan där dom varit hela dagen men varit tvugna att fara hem då gossen skulle sova men nu är det ju fotboll ikväll som dom ska se där..
Jag själv har parkerat i soffan men ska nog snart gå och sova så jag inte är så jäkla trött imorron..
Förresten så ska min syster och mammi till Haparanda imorron så då får dom hämta ut våran vagn så vi får den nån gång :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0