God morron!!





Halv tolv vaknade jag, alltså har jag bara sovit i fyra timmar!!
Jag blir så irriterad när jag inte kan sova längre fast jag varit vaken hela jäkla natten för då måste jag sova nån timme innan jag far och jobbar och jag hade hellre sovit alla dom timmarna direkt på morronen..
Nåja det är ju sällan och aldrig mer än tre nätter i rad så det är ju ingen fara..

Har precis ätit lite mat och killarna är i byn så jag ska ta och lägga mig i badet en stund..
Jag har bara badat en gång sen vi flyttade hit så det är väl dax att jag börjar göra det oftare nu när vi har så fint badkar!! :)
I eftermiddag ska vi grilla lax så jag måste klura på vad vi ska ha till om inte Jocke redan bestämt det??
Badet var det :)



Kommentarer
Leea

Men härligt :) Åååh vad jag ser fram emot att flytta till hus och köpa "riktiga" utemöbler, är juh så trist när man bara har balkong :( Ryms juh för tusan ingenting :(

2010-04-25 @ 21:05:44
URL: http://poottan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0